2013-12-31

Gott Nytt År

Vill önskar dig ett gott nytt år genom att dela med mig av denna härliga film från an amerikansk designblogg som jag följer, Quintessence.

Med förlusten av vår underbara hund Marcus för bara några dagar sedan tycker jag att detta filmiska nyårsfirande av hundens stora betydelse i alla hundägarens liv känns mycket passande (OBS! jag vill påpeka att jag inte mäter mig med de STOOORA inredningsexperter som förekommer i filmen när det gäller inredningsdesign - däremot delar jag helt deras uppfattning om hur betydelsefull en hund kan vara i ens liv):


Så Gott Nytt År till alla vänner som läser det här - både fyrbenta och andra. Jag hoppas 2014 ger dig glädje och styrka, värme och betydelse och, om du är en hund, massor av roliga promenader och goda bentuggningsstunder. 

With love from,

Inga kommentarer: