2013-09-08

I´m back

Nu är jag hemma igen efter en mer äventyrlig inköpsresa än väntad, med bl a inställda flyg, bortkommet bagage (som jag fick tillbaka först dagen innan jag skulle resa hem) och tågbokningar som hade blivit totalt fel.

Hittade dock massor av vackra saker som kommer hem till Storegården allt eftersom och ännu mer inspiration genom div. studieresor på unika handelsområden i Storbritannien - bl a en liten stad där endast en av de mer än 50 olika butiker där tillhörde en kedja. Alla andra var fantastiskt kreativa, fristående butiker - helt otroligt mysigt och tilltalande!

Som grädden på moset gjorde jag ett privatinköp som jag är otroligt glad för - den största förpackningen Yorkshire Tea jag har någonsin skådat. 


Nu slipper jag ångesten som befinner sig i min engelska själ när tepåsarna har tagit slut och jag får falla tillbaka på någonting från ICA som heter "English Tea", men som inte alls liknar något te jag har smakat i England.

*Te-skålar till dig!!* 

Kram, 

Inga kommentarer: