2013-09-30

By the seaside

Jag ska till Brighton denna vecka.

Det är Annie Sloan konferens där nämligen.

bild: ibtimes.co.uk

Kan inte tänka mig att det kommer att se ut som på bilden ovan när jag är där, men jag ska definitivt ta en promenad på den där piren man ser i bakgrunden.

Butikerna i Alboga och Borås är öppna som vanligt, även när jag är borta. Nu för tiden är det nog ingen som märker skillnaden när jag är bortrest - bara sig själv som tycker att man är så oumbärlig :)

Ska nog ta mig en glasstrut när jag går där på piren förresten. Även om det blåser och är kallt. Tror det ingår för den total pir-upplevelsen, eller hur?

Hoppas du också får en bra vecka.

Kram,



2 kommentarer:

Lina C sa...

Jag hade märkt om du var borta! Vi var i närheten av Alboga när vi tittade på kisse, och tänkte på allvar åka till butiken bara för att träffa dig, men kom på att det inte är öppet på måndagar :)

Sarah James Larsson sa...

Grattis till ny familjmedlem Lina!!