2013-08-02

Hitta motivationen

Nu när sommarlovet är slut är det lätt att man känner sig lite platt, eller hur?

Hitta nya motivationen hos oss - var med på en Chalk Paint™ workshop hos oss på Storegården i Borås!!

Lär dig någonting nytt, eller fyll på kunskapsbanken - vi har grupper både för dig som vill starta från grunden och dig som vill bygga på med flera olika teknik. Sedan brukar vi också ha väldigt trevligt när vi träffas (ofta med mycket motion för skrattmusklerna), så det handlar om avkopplande inlärning under lättsamma former. 

Vi har ett fåtal platser kvar i både grupper - så vad väntar du på??!! Anmäl dig idag
Kram,

4 kommentarer:

Anonym sa...

När man skall köpa chalk paint i Borås, så är det mer än svårt att finna motivation. Oftast finns den när man går dit men är helt borta när man går därifrån. Personalen som är anställd är den tråkigaste jag någonsin stött på. Oengagerad och nonchalant. Dom bryr sig inte det minsta, och dessutom så gör dom aldrig fel,allt är kundens fel om det skulle vara något. Tråkigt! Nu vet jag att ni aldrig tar åt er av kritik, utan ska alltid vara snäsiga tillbaka, men det var skönt att få det ur sig iaf. /Petra

Sarah James Larsson sa...

Hej Petra!

Jag är ledsen att du är missnöjd med bemötande du har fått av oss i butiken i Borås.

Jag är medveten om att alla som kommer till oss kan inte tycka att vi är världsbäst på kundbemötande, men vi arbetar väldigt hårt på just service i våra både våra butiker så jag vill gärna vilja veta vad det är som gör att du finner oss så osympatiska.

Uttrycken "tråkigaste" och "oengagerad" förvånar mig jättemycket då vi brukar funderar över om vi är FÖR engagerade och pratsamma i vårt bemötande av kunder - det kan lätt hända att vi tenderar att överbelasta kunder med tips på olika sätt att måla, osv.

Jag står inte alltid själv i butiken i Borås så jag vet inte om det är jag eller någon av mina kollegor du har träffat, men om du har möjlighet att återkomma med din e-postadress eller telefonnummer så skulle jag gärna vilja veta mer om vad det är som har gjort dig så upprörd.

Hoppas du hör av dig igen.

Hälsningar,
Sarah
Ägaren till Storegården

Anonym sa...

OJ! Vad tråkigt att du verkar ha fått en dålig upplevelse när du vart där! Det måste verkligen vart en engångsföreteelse! Varje gång jag har varit där har jag blivit bemött av fina tjejer som alltid är lika trevliga och glada, kunniga på sitt område och väldigt måna om att kunden känner sig nöjd och väl omhändertagen! Jag har då aldrig blivit bemött på något annat sätt! //En mycket nöjd kund :)

Anonym sa...

Jag har varit i butiken många gånger och alltid blivit trevligt bemött och fått massor av tips och ideer både när det gäller Chalkpaint och inredning . En underbar butik med underbar personal som ger inspiration och personligt engagemang . Går alltid nöjd där i från . Hälsningar Nina Borgelind