2013-06-24

Grattis Gun-Britt!

Grattis Gun-Britt i Borås, som vann vår sommartävling och kan nu hämta ut en komplett kit med Chalk Paint™, vax, penslar och en valfri bok av Annie Sloan.

Det ska bli spännande att få höra vad Gun-Britt har för sommarprojekt och vilka möbler hon kommer att förvandla under lovet. Vi vet redan att det finns en sänggavel i furu som ska målas vackrare. Kanske blir det hela sovrummet på torpet som blir designad och omgjord nu då?!

Jag vill också tacka alla andra som skickade bidrag till oss!!!!

Tyvärr kan det bara vara en vinnare (och nej, det är inte jag som är domare - jag hade aldrig kunnat bestämma mig för EN vinnare!!! - utan uppdraget lämnades till 2st andra, utomstående personer, som inte känner några av de deltagande).

Här kommer Gun-Britts vinnande slogan:

Jag tycker att Chalk Paint™ är så fantastiskt därför att...
Chalk Paint™ = hemmets skönhetsbehandling + mera tid i en burk = alla hinner skapa en ännu vackrare värld!

Påhittigt, eller hur?!

Bild: Annie Sloan Ltd, Oxford, England.

Kanske blir det bl a Country Grey Gun-Britt väljer. Här ovan visas hur kulören kan även blandas med ökande proportioner Old White för att skapa alldeles egna nyanser. Vackert.

Ha en fortsatt skön måndag!!
Kram,

Inga kommentarer: