2013-05-16

Före- och efter: Annelis skåpsförvandling

Ja, det var ett tag sedan sist, men här, äntligen kommer en till före- och efterbild med Annie Sloan Chalk Paint™

Idag är det Anneli som står för förvandlingen...

Före:
Bild: Anneli Sandberg

Efter:
Bild: Anneli Sandberg

Så här beskriver Anneli hur hon har gått till väga: 
Nu är skåpet färdigt. Målat med Original och Graphite. I vaxet har jag blandat i lite av färgen Original när jag vaxat på det mörka.

När Anneli fick beröm av sina "kollegor" på vår Facebooksida för Annie Sloan Chalk Paint™, kunde hon inte annat än hålla med:
Ja, jag måste säga att jag är väldigt nöjd.

Med all rätt Annelie. Grattis till ett jättefint arbete!
Och tack snälla för att jag fick visa upp dina bilder.

Kram,






PS. Vill du också vara med i vår Facebook grupp för Annie Sloan Chalk Paint™ trycker du bara på DENNA LÄNK så kommer du dit. Alla är välkomna, oavsett om du har börjat att måla eller inte.

Inga kommentarer: