2013-03-17

De fortsätter...

I lördags var det premiär för Annie Sloan Chalk Paint™ kurs i vår nya källarstudio i butiken i Borås. Vi började med en fortsättning...Fortsättningskursen för vår kära färg. 

Ett stort tack till Elisabeth M, Anette, Kicki, Elisabeth L, Gunilla, Åse, Annika, Kerstin, Sara, Anna, Lena C, Lena W, Tordis, Monica och Ann-Kartrin som deltog på kursen i Borås

En ny lokal innebar en del tekniska utmaningar, men allting gick toppen, förutom ett par detaljer - borden fick inte optimal placering (som gjorde att några av kursdeltagarna fick sitta på rad, istället för att även ha "grannar" mittemot såväl som bredvid sig) och jag fick ingen bulle.

Till nästa kurstillfälle har vi lösningar till både knuten - vi har hittat en bättre, mer sällskaplig placering för alla bord och jag kommer att beställa extra bullar. Kanske får jag två nästa gång:)

Tyvärr blev det ingen gruppbild i lördags. Himla synd då jag vet att dessa uppskattas av deltagarna och jättetråkigt även för egen del då jag samlar på våra gruppbilder. Tycker det är trevligt att titta tillbaka på de härliga grupperna som vi har haft nöjet att träffa och umgås med. En viktig detalj jag inte får missa nästa gång.

Önskar dig en härlig söndagkväll.
Kram,


Inga kommentarer: