2013-02-10

...lite senare...

För nästan exakt en vecka sedan (plus en dag) samlade vi ett gäng härliga damer i Gamla Skolan, Alboga, för årets första upplaga av En Introduktion till måleri med Chalk Paint(TM) by Annie Sloan.

Sedan flängde jag iväg på en intensiv mässturné på olika hållplatser i Europa och därefter flängde jag till Borås för att sköta Storegården bäbisen - den blivande butiken där.

Därför har min återrapportering av förra helgens kurs fördröjts.

MEN - nu kommer en porträtt på de som deltog hos hos den 2/2...


Denna grupp (något förminskad i antal pga div. vintersjukdomar som dök upp precis innan - hoppas ni har repat er ni som inte kunde komma!) var kanske den mest utspridda vi har hittills samlat i Alboga, när det gäller platserna deltagarna hade rest ifrån. 

Ja, somliga hade fått gå upp tidigt denna lördag - damerna från Donsö till ex., även damen från Motala. Sedan kom det en annan dam hela vägen från Finland, just för att vara hos oss...

Vad säger man då? 
Tack. 
Vad kul. 
Känns lite som att inte ta i tillräckligt mycket. 

Man blir jätte, jätteglad och även lite knäsvag av förvåning när man inser hur uppskattade kurserna håller på att bli. Att deltagarna prioriterar oss och lägger ner så mycket möda för att ta sig hit på sina lediga dag.

Ja skriver "tack", men menar så mycket mer. 

Önskar dig som läser detta en riktigt härligt vecka.
Kram,


1 kommentar:

Sanna - My Blueberry House sa...

Oj vad du haft mycket på gång! Hoppas du hinner pausa lite också :) Det låter kul att gå på kurs hos dig. Synd att man har en bit tänker jag.. och så läser jag att du haft en deltagare från Motala - det ligger ju bara 2,5 mil från mig! Vem vet, kanske det skulle kunna gå att ordna samåkning vid något tillfälle :)

Ha en bra start på nya veckan!
Kram Sanna