2012-11-06

Mer Ralph Lauren

Har jag förlorat mitt hjärta till Mr. Lauren?

Kanske det.

Igår var det mycket RL här på bloggen och dt blir samma sak även idag...

Det blir följande nyhet: Från och med imorgon kan du beställa Ralph Laurens fina tapeter hos oss. Även tyger och tapeter från andra delar av RLs kollektion kan vi ta hem.



Imorgon åker jag och Nina till London i ett par dagar, men i butiken, som har öppet som vanligt, tar Marion emot dig.  

Nu ska jag packa färdigt väskan. Egentligen hade jag tänkt att lägga mig redan vid 9 då jag ska upp så tidigt imorgon, men jag känner mig inte det minsta trött. 

Varför är det alltid så? 

När man inte MÅSTE sova är man hur trött som helst, men när man får chansen att lägg sig tidigt så blir man hur pigg som helst. 

Kroppen är konstig.

Godnatt-på-försök i alla fall.
Kram,

Inga kommentarer: