2012-10-21

Härliga kurskamrater!

I lördags var det dags igen för en introduktionskurs i måleri med Annie Sloan Chalk Paint.
Hej snyggingar!
Min kollega Nina (längst till vänster i bilden) var dagens vägledare, men som vanligt var jag med en stund från starten...jag älskar att få vara med på våra kurser därför att man får träffa alla som är där på ett annat sätt än när man bara ses i butiken (nu menar jag inte att man inte kan uppskatta alla möten i butiken, men det är ännu mer personligt att få träffas på utbildningarna).


Varje gång vi håller kurser får jag frågor om våra bakverk. Och jag har lovat att lämna lite närmare upplysning här.

(OBS! Bildbeviset ovan - vi jobbar faktiskt på våra kurser. Det är inte BARA fika :)). Men ska man fika, så SKA man. Och våra fika stunder är både mysiga och goda:))

Det är Birgitta på Ersåsens Gårdsbageri i Od som brukar baka bröd och biskvier till oss. Bageriet är inte öppet till allmänheten, men det går bra att beställa från Birgitta och sedan hämta efter överenskommelse. En länk till Ersåsens Gårdsbageri finns HÄR.

Tack snälla ni goa tjejer som förgyllde vår förmiddag med er närvaro i lördags (Nina hälsar så gott förresten).

Hoppas ni kommer att ha glädje av det ni fick lära er. Och jag hoppas att ni hade lika roligt och fick lika mycket positiv energi som jag och Nina.
____________________

Nu blir det Downton Abbey på ipadden via filmon.com.
Bara 30 minuter kvar.
Världens bästa serie!!

Nite-nite.
Kram,

4 kommentarer:

Susanne sa...

Det var en fantastisk dag värt alla milen:)
Nu är jag redan super förälskad i färgen♥....Så roligt att träffa lite nya människor med samma intresse...Kram och än en gång tack...

Sarah James Larsson sa...

Tack själv Susanne!
Jag är så glad att få höra att du också fick en kick av att få träffa alla. Visst är det roligt att var med andra som delar samma intresse.
Ha en bra vecka du.
Kram.

Siv Hansson sa...

Tack för en superdag med trevliga människor och så kul att lära sig nåt nytt! Har redan målat ett bord och sex stolar och jag är jättenöjd. Nu måste jag köpa mer färg ...har lite mer möbler som behöver rustas upp;-))Och jag måste säga att fikat var väldigt gott!! Kram och ha det gott så ses vi snart när jag ska köpa mer färg!

Sarah James Larsson sa...

Kram på dig Siv. Vi ses snart (din sittdyna sitter fint och väntar på dig:)).