2012-09-14

Vi svarar på efterfrågan - nytt kursdatum

Hej!

Jag har fått flera frågor om när vi kommer att köra nästa omgång av Introduktionskursen/Annie Sloan Chalk Paint. Därför ska vi köra en extra insatt kurs redan i oktober, närmare bestämt, den 20:e.

Även denna gång träffas vi på Alboga Gamla Skola, en lördag förmiddagen (så hinner du hem till familjen, nästan innan de märker att du är på rymmen :))


Introduktionskursen är en blandning av målning och mingel (dvs. målning +  fika och pratstund - och
så brukar det ingår mycket skratt). 

"Allting" ingår i kursavgiften - målningsobjekt, färg, wax, annat material, lån av penslar, frukost, fika - så du behöver inte tänka på att du måste ha en massa saker med dig.

Några av platserna är redan bokade för detta datum, så tveka inte - hör av dig idag om du vill också vara med. Anmäl dig här: ANMÄLAN 20:E OKTOBER



PS. Antalet platser är begränsat. När du har anmält dig, eller ditt sällskap, återkommer vi inom kort med ett svar för att bekräfta om du/ni har fått plats + inbetalningsinfo med belopp, bankgironummer, osv.

Hör gärna av dig om du har frågor/funderingar...

Det ska bli spännande att få se vem vi ska få träffa på kursen denna gång.

Kram,

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hej jag har skickat ett mail till dig,,,vill så gärna vara med....Långt att åka men jag känner att det är det värt ...Är så intresserad av färgen...
Som jag skrev i mailet så é det jag som skrev på FB att jag köpt boken...
Susanne

Sarah James Larsson sa...

Har läst och svarat Susanne.
Vi ses snart!
Kram