2012-09-11

PRESSRELEASE!

Nu firar vi vårt ny affärsområde - och ska ta Annie Sloan till alla delar av Sverige!

Följande pressrelease har precis skickats ut:



Whoop Whoop!!

Vi är bara så glada och stolta att bli representanter för denna underbara kvinna och sina härliga produkter.

Självfallet kommer jag att fortsätt skriva om vår resa här på bloggen...det kommer mera - lovar jag.

Bamse-kram,






PS. Om du känner till en mysig butik i din närhet, som du tror skulle kunna representera Annie´s underbara produkter får du gärna tipsa mig. Viktigast av allt är att de som jobbar i butiken är duktiga och entusiastiska när det gäller färg och form och framförallt ska de vara BÄST på kundservice. "Våra" butiker, ska tycka att det är skojigt att hjälpa sina kunder hitta rätt och ha roligt med Annie Sloan Chalk Paint.

5 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Vad roligt! Grattis! Det här har jag väntat på, sååå himla bra om färgen fanns i fler butiker - och på närmare håll :) Här i Östergötland skulle jag kunna tänka mig att någon i trakterna kring Linköping vore perfekt! Då kan vi som bor på småorterna runt omkring ta oss dit smidigt. Jag ska genast fundera på vem som skulle kunna representera ASCP på ett föredömligt sätt!

-Sanna-

Susanne sa...

Hej,Grattis så roligt det ser jag fram emot...Längtar tills jag kan pröva färgen...tyvärr vet jag inte ännu någon som jag skulle kunna rekommendera...Kram

Sarah James Larsson sa...

Vilket lag!
Snart har vi återförsäljare över hela landet.
Tack snälla tjejer - Sanna och Susanne.

Magda sa...

Lyrestedts i Varberg - förvisso en "riktig" färgaffär men mer som de var förr... liten (ligger i centrum i ett "snett" ga: trähus), jättemysig, trångt och hur trevlig personal som helst!

Sarah James Larsson sa...

Tack för tipset Magda! Låter som en härlig affär. Visst är det så otroligt viktigt med trevligt personal. Tyvärr, så är det egentligen inte meningen att vår färg ska säljas via "riktiga" färgaffärer, men att hitta en återförsäljare i Varberg annars är en lysande idé.
Kram,
Sarah