2012-08-30

Utan att skjuta ett skott

Ja, det vankas höst och jaktsäsongen är över oss, men här på Storegården behöver man inte avfyra ett enda skott för att träffa rådjuren (oj, vilken dålig vits - förlåt!)...

Lampa med fot av (fusk-) rådjurshorn
1.295:- komplett med skärm
Hög lampa med rådjurshuvud på fotet (väldigt konstigt uttryck -
men du fattar väl vad jag menar - eller?!)
1195:- komplett med skärm
Närbild på detalj på lampan ovan
Mindre lampa med rådjurshuvud på foten (där kom det
kostiga uttrycket igen - sorry!)
499:- komplett med skärm
Flaskunderlägg (kommer i en fin kartong...bra om det blir present)
265:-
Och här ovan ser du en blid på min favorit lampa just nu.
Den har ingenting med rådjur/jakt att göra, men vi har
varit på väntelistan för att få just denna modell
i nästan ETT ÅR!!
Fattar du hur glad jag är att vi blev tilldelade några, äntligen?
Priset: 2.495:- komplett med skärm


(*skryt varning!!!*) 
Lampor från just denna leverantör syns ofta i en av världens
finaste
 inredningstidningar....VERANDA
Kanske känner du igen detta typiska omslag här nedan+ 
Alltid så fina omslag på Veranda.
(*skryt varning!!!*)
Bild på ett typiskt Veranda-omslag
Du hittar Verandas hemsida HÄR

6 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Sarah,

Din favoritlampa gillar jag. Snygg! Är inte så förtjust i horn men den första lampan/bilden tyckte jag om. Kanske för att det är fejkhorn och inte riktiga.

-Sanna-

Sarah James Larsson sa...

Hej Sanna!
Jag är inte heller jätteförtjust i "äkta" horn. Kul att du godkänner lampan. Tycker att dem ha en bra form att inreda runt, liksom.
Ha en härlig heg du.
Kram,
Sarah

, sa...

Detta skulle min man se! Har förpassat alla hans horn till garaget och till lådor, ha ha ha. Tänk om han bara visste att man kan göra schysst inredning av det också ;)
Hoppas ni fick en bra målarkurs idag :)
Kram Anna Lena

Sarah James Larsson sa...

Fram med sågen och lite trälim bara, så kan du skapa massor av roliga saker av alla hans tråkiga troféer!
Det var Nina som höll i kursen idag, men jag var med i början. Jättehärligt gäng (som de flesta Chalk Paint brudar brukar vara ju).
Hoppas allt är bra med dig. Sköt om dig i ruskvädret.
Kram.

Lina Cucca sa...

Oj, vilka PANG-priser! ;)

Sarah James Larsson sa...

Så vitsigt Lina!