2012-06-03

We celebrated the diamond jubilee

Vilken dag. Så härligt. Vi firade tillsammans. Sjöng. Åt. Drack te (och lite bubbel). Och så babblade vi med varandra.

Tack snälla ni som var med. Ni var så festfina allesammans. Tack snälla för att ni ville vara med och firar den engelska drottningen med mig.

Nu är jag ganska slut (på ett bra sätt alltså), men innan jag lägger mig på örat vill jag lämna ett par bilder från dagen.

Vitchokladsbiskvier = Alboga möter Storbritannien
står det "klädsel kavaj", ja, då kommer en massa herrar iklädda kavaj

Det kommer flera bilder imorgon.

Godnattkram.

2 kommentarer:

Karin sa...

Tusen tack för att vi fick vara med - festen värmde även om inte vädret var på vår sida men vi hade bättre väder än London.

Kramar Karin

Sarah James Larsson sa...

Tack själv Karin! Visst var det fruktansvärd väder i England. Stackars publik. Och nu fick Prins Philip urinvägsinfektion. En 90-åring ska väl inte stå ut i sånt väder i två dagar.
Ha en bra vecka du.
Kram.