2012-05-31

Lantliv

Har du läst senaste nummer av Lantliv?
Bild: Lantliv
Där är vi med och visar upp vårt gästhus:



Det är verkligen jätteroligt - MEN (får man vara bortskämt barn och klaga nu? Nej? Asch. Det tänker jag göra i alla fall...) jag är inte helt på det klara över bildvalet. Såg nämligen alla de fina bilderna som den urduktiga fotografen tog och så valde tidningen att ta med en del som var de allra tråkigaste.

Där jag sa det.

Förmodligen blir Storegården nu svartlistade av Lantliv och alla and LRF tidningarna.

Hoppas inte det (ajjjj).

Fy Sarah.

2 kommentarer:

Små stunder va lycka sa...

När tidningen kom i lådan så bläddrade jag super, super snabbt igenom den. Satte den i stället och tänkte att den läser jag sedan... Var tvungen att hämta den nu och läsa om er.
Det var ju huuur fina bilder som helst! Bilden på dig var klockren! Hade det inte stått din ålder i repotaget hade jag tagit oss som jämngamla, ha ha!
Ha nu en fortsatt skön helg och njut av de fina bilderna!
Kram Anna Lena

Sarah James Larsson sa...

Tack snälla Anna Lena!
Kom faktiskt på att åldern är fel...jag är 28 ju.
Skämt åsido, så är jag BARA 46.
Kram på dig.
//Sarah