2012-04-04

Premiärnumret

Varsågod!!!!

Här får du Storegårdens första egna publikation någonsin (klicka på länken/bilden här nedan för att öppna katalogen):


Det här en ett litet experiment som vi har fixat och trixat med i ett par veckor och är tänkt vara ett sätt för oss att kommunicera med världen som vi tror kan bli ganska kul.

Men vad tycker du?

Vi tar gärna emot din feedback. Det här är bara första numret ju - det finns massor som vi kan bättre på/fixa till/lägga till, osv., osv.

Så var inte blyg!! Kom med åsikter (både ris och ros vill vi gärna ha).

bild: designweek.co.uk
Och medan vi är inne på ovanstående publikationens tema (våren och sommaren) så vill jag gärna påminna dig om att anmäla dig och dina vänner till vår Afternoon Tea den 3:e juni.

Det blir ursäkt då att klä upp dig fint i dina bästa gå-bort-på-dagen-outfit, för att fira Drottning Elisabeths 60 år på tronen, i sällskap av en massa andra glada människor och med mycket Rule Britannia som inramning.

Du kan läsa mer om vår Afternoon Tea genom att klicka HÄR.

Sista anmälningsdagen är 15:e april.


5 kommentarer:

Pernilla sa...

Vilket fint magasin. Jag gillade speciellt de klassiska kläderna med blå ränder. NU har jag äntligen börjat måla min byrå. Så spännande<3 Önskar er en glad påsk! Kram Pernilla

Sarah James Larsson sa...

Hej Pernilla! Tack för din feedback.
Och lycka till med målningen...du glömmer väl inte av att ta bilder, eller?:) Glad Påsk till dig också. Kram.

Pernilla sa...

Hej! Som bloggerska glömmer man aldrig att ta bilder;-) jag har nu gjort ett inlägg på min blogg med före och efter. bilder på byrån. Ha nu en härlig påskafton. Kraaam ps vill du låna bilderna går det bra.

Cecilia sa...

Verkligen snyggt e-magasin! Inspirerande och får mig att vilja åka ut till Storegården nu!

Mvh Cecilia

Sarah James Larsson sa...

Kul att vi får godkänt Cecilia! Tack snälla du.
Önskar dig en fortsatt skön helg.
Kram.