2012-04-23

One week later...

Oj.

Gick det en hel vecka sedan förra inlägget? Hur gick det till?

Under veckan som har gått så har vi inte latat oss.

Bland annat har vi hållit en målerikurs hos Annette på Gudebo i Liared. Tyvärr så hade jag så trevligt där att jag fullkomligt glömde att ta några kort. Även Annette hade trevligt tydligen och därför plockade hon inte heller fram sin kamera. Denna stackars bild (som jag tog när vi packade ihop) får representera denna afton.

några rester efter målerikursen på Gudebo i förra veckan
Tack till alla som var med denna kväll! Synd att inte ni kunde förevigas här på bloggen, men några av er kanske känner igen era penslar? :) Tack också till kära Annette så klart. Alltid lika roligt att ha med dig att göra!!

Sedan har det varit uppackning av varor alla övriga dagar.

Det kommer flera bilder inom kort, men dessa tog jag med mobilen igår. Älskar dessa "urgamla" (typ), överdimensionerade ljusstaken. Maffiga är nog ordet, eller hur? Priset mellan 650 - 750:- beroende på storlek.




Vi ses/hörs.
Ha det!

4 kommentarer:

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilka underbart fina ljusstakar. Jag glömmer också att ta fram kameran mellan varven, måste bara bli bättre på det när jag är ute och shoppar för det är såå roligt att visa bilder från olika mysiga butiker. När jag var hos dig senast kom jag på det när jag gick ut:(
Kram Camilla

Sarah James Larsson sa...

Hej Camilla! Visst är det frustrerande.
//Sarah

Anonym sa...

Hej Sara!

Älskar dom ljusstakarna, kan tänka mig hundra ställen jag kan ha dom på :) Älskar din butik!

Kram

Sarah James Larsson sa...

Hej Anonym!
Tack smälla du... *rodnar, sätter huvudet på sned, tittar upp blygt, fladdrande med ögonfransarna, lite à la Mimmie Pigg*