2012-04-11

Nya gardiner

Jag är lite kär i våra nya hissgardiner i köket (i butiken).

bild: Storegardencountryliving.com
Älskar krusningen längst ner, som ger gardinen den där lilla extra, utan att det blir för sött.

Vill du också ha nya gardiner får du gärna vända dig till oss. Vi har tyg till dig som vill sy själv och "fullservice" för dig som vill välja tyg och överlämna sömnaden till våra duktiga sömmerskor. Om inte du kan bestämma dig för vilken gardinmodell du ska ha hjälper jag dig gärna med råd kring vilka uppsättningar som passar bäst på dina fönster...som engelska är jag nog lite gardin-nerd (som kan bli lite kär i en gardin ju:)).

Nu ska jag titta på engelsk TV (Our Food, BBC2, kl.21.00). Ett så underbart bra program. Så bra att jag har skrivit upp tiden i min almanack. Det du. Önskar verkligen att någon skulle producera någonting liknande om svensk mat.

Önskar dig en härlig kväll.

4 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

himla fin gardin...

Sarah James Larsson sa...

Tack Semlan!
Ser på din blogg att du också håller på med gardiner...våren = nya-gardiner-säsongen, eller hur?!
Kram på dig.

Sanna - My Blueberry House sa...

Vackert tyg och gardin med det lilla extra som du säger. Krusningen fastnade jag också för.

Kram Sanna

Sarah James Larsson sa...

Jag är glad att du godkänner Sanna;)
Kram.