2012-04-16

Bloggutmärkelse - från Danmark

Vi har fått ett blogg-pris! Utsedd till priset blev vi av Adri, som skriver bloggen Ciruelo Interiors (klicka på länken för att ta dig dit och hälsa på hos Adri) och är också återförsäljare av Annie Sloan Chalk Paint i Danmark.

Vilken härlig överraskning.

Jag tackar och bockar Adri!


Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller mindre och för att ta emot priset får man uppfylla följande villkor (på engelska...då priset är internationellt)...

In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.

Här kommer de 5st bloggar jag har valt att ge Liebster Blog Award till:

Fight Your Pain (Heja Cia!! Du är en av de starkaste/modigaste människor jag känner)
Gudebo (Annette - en av de driftigaste tjejer jag känner med massor av idéer - och utrymme i sitt hus för att förverkliga dem:))
My Blueberry House (Sanna- vems blogg är så färgglad och har så bra bilder - den bara öser energi )
Små Stunder av Lyckan (Anna-Lena, en av våra partners-in-crime :) när det gäller möbelmåleri. Inredningsinspiration och massor av andra idéer hittar du på denna blogg)
Trädgårdsgatan 6 (Maria - som är så duktig på att dokumentera livet i familjens vackra gamla trähus. Hennes blogg har en stilren ton, som även avspeglar husets karaktär)

Önskar dig en underbar vecka.
Kram,

4 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Grattis till awarden!

- och vad roligt att du skickar den vidare till mig. Tack för de fina orden :)

Nu får jag tillfälle att bekanta mig med fler nya bloggar dessutom.

Kram Sanna

Sarah James Larsson sa...

Varsågod Sanna!
Kram.

Cia's sa...

Tack söta Sarah för "Awarden" och Grattis till dig!

Har på allvar börjat närma mig att ha en liten föreläsning i ämnet, vad tror du?

Ha det gott!
Hugs from Cia

Sarah James Larsson sa...

Hej Cia!
Tycker absolut att du ska hålla föreläsning...varför inte filma den också och sedan lägga ut den för de som inte har möjlighet att vara med "live". Tror det finns ett jättebehov av att lyfta fram ämnet i och med att det är så få som är insatta som orkar (kan jag tänka mig), men många som påverkas direkt eller indirekt.
Ha det gott du med.
Kram.