2012-03-16

Nu skickar vi Annie Sloan Chalk Paint från webbutiken

Hej!

Det är många som har frågat när vi kommer att kunna skicka ut Annie Sloan Chalk Paint från vår webbutik igen (vattenbaserad färg tål inte kyla så bra, så vi har fått göra uppehåll med leveranser i några månader).

Nu kan jag informera om att vi har återupptagit leveranserna till adresser i södra Sverige. Bor du längre norrut får det tyvärr dröja ett tag till, men vi följer väderutvecklingen och tänker skicka till hela landet, samt till Norge och Finland, så fort det blir mildare.

Du kommer till färgen i vår webbutik genom att klicka på länken här: Webbutik: Annie Sloan Chalk paint

Annie Sloan leder en kurs i effektmåleri
som jag deltog i tidigare i år
bild: storegardencountyliving.com
Varma hälsningar,



2 kommentarer:

Små stunder av lycka sa...

Tänk vilken tur man har som bor så nära =)
Ska bli kul med kurs igen, ser fram emot nästa Lördag!

Kram Anna Lena

Sarah James Larsson sa...

Jag ser också jättemycket fram emot nästa lördag - och nu känner jag alla ju, så det blir som att träffa en massa kompisar också. Vilket underbart jobb jag har!
Ha an fin helg du.
Kram.