2012-03-06

Här får du energi - garanterat!

Är du lite trött, lite sliten, lite dämpad? Känner att vintern har varit stygg och tärt på dit orka-konto?

Då vill jag tipsar...

Ikväll har jag fått ett riktigt energikick då jag hade förmånen att besöka årets UF-mässa på Åhaga i Borås. Vilken entusiasm och framåtanda. Så himla häftigt att få uppleva.

När jag åkte dit gjorde jag det främst i egenskap av mentor till ett av företagen som ställde ut och så skulle jag vara med och bemanna Företagarnas monter på mässan. Jag såg fram emot att få träffa "mina" ungdomar, men jag hade inte räknat med att få en sådan "gåva" tillbaka, som jag fick ikväll.

Wow. Vilka härliga ungdomar! Inte bara "mina", utan alla som var där. Helt fantastiskt. 

Så hinner du tar dig till Åhaga imorgon mellan kl. 12 och kl.16 tycker jag absolut att du ska passa på. Åk dit på lunchrasten till exempel. Detta gäller alla - inte bara företagare. 

Personligen känner jag att jag kommer att vara på gott humör länge, tack vare kvällens "kick". 

Ibland är det verkligen gott att leva. Eller hur?!

Stor, glad kvällskram från mig.




4 kommentarer:

Pernilla sa...

Låter härligt! Det hade jag behövt idag. Tyvärr kan jag inte komma imorgon då jag jobbar men fick lite av din positiva anda här i soffan. Kram Pernilla

Sarah James Larsson sa...

Pernilla, det var bara så kul att få känna på energin där inne.
Alla dessa fantastiska ungdomar. Vad de kan.
Och när de samlas blir det upphöjt till max.

Mys och hemtrevnad sa...

nattiskram till dig...kramis semlan

Sarah James Larsson sa...

Tack Semlan - vad go du är!
Kram tillbaks.