2012-01-28

Före- och efter: Skåp - först Sofias och sedan Bettans

Sofias skåp blev otroligt vackert, eller hur?!
Sofias skåp - före
Sofias skåp - efter
Läs mer om förvandlingen på Sophias blogg Livet på Granbacken. Gillar den sobra, coola, linne-tonen i Sofias matsal förresten (tack vare tapeterna). Känns nästan lite belgisk, tycker jag.

Bettan var snäll och gjord i ordning en bild som visar både före- och efterbilderna på en och samma gång:

Det blev verkligen som nytt Bettan, precis som du skrev på bilden - eller hur? Otroligt hur väl man ser allting som står i skåpet nu när det blev vitt i jämförelse med hur det var när skåpet var trärent - som ett eget skyltfönster ju.

Tack Sofia och Bettan för att ni delade era bilder med mig. Och grattis till fina arbeten.

Ha en fin lördagkväll!
Kram,

2 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej vad fina alla möbler blev. Jag är verkligen nyfiken på den magiska färgen och skulle gärna vilja beställa, jag såg att ni inte skickar vintertid, kan det stämma? Hör gärna av dig.Fick tips av bloggen "små stunder av lycka"
Tack på förhand mvh Mimmi
mimminarto@hotmail.com eller på min blogg..

Sarah James Larsson sa...

Hej Mimmi! Jag ska skicka ett svar direkt via e-post.
Kul att du gillar färgen. Visst har vi begåvade möbelrenoverare som kunder här på Storegården?!
Vi hörs. Kram.