2012-01-16

Före- och efter: Anngerds köksmöbler

Anngerd skickade dessa underbara bilder till mig...och jag fick lov att visa dig här på bloggen.

Tack snälla Anngerd - och stor grattis till det "nya" köket!

Före
Efter
Jag slås ofta av hur hela rummet kan se annorlunda ut, när man "bara" förändra ett element (i det här fallet var det stolar, bord och soffa, med de står tillsammans och på det viset fungerar som ett element i rummet). Tänk hur t ex bröstpanelen på väggen ser ut om man jämföra före och efter. Och taklampan som hänger över bordet - på efter-bilden ser man verkligen dess vackra form och material. 

Fascinerande, eller hur?

Det är nog delvis därför jag tycker så mycket om inredning. Vissa moment känns som trolleri.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med, blev riktigt bra! Jag blir inspirerad att måla om hemma själv.

Sarah James Larsson sa...

Det som är så bra med ASCP är att det går så fort - man hinner göra färdigt utan att ta livet av sig på kuppen:) (och nu låter det för bra för att vara sant, jag vet, men så är det bara).
Kram.