2011-12-12

Före och efter bilder - en dörr + adventsljusstake-makeover nummer 3

Är det fler än jag som älskar före- och efter bilder?

Ikväll blir det två stycken - en stor, (nästan) svart och en liten, vit.

Här kommer Mias skafferidörr (läs hela Mias blogginlägg genom att klicka HÄR). Den är målad med Annie Sloan Chalk Paint i färgen Graphite:
FÖRE

EFTER
Vilken skillnad det blev, eller hur?! Den har en helt annan känsla är den trärena "före" dörren. Friskt vågat av Mia, eller hur? Räck upp en hand om du tycker att den blev fin (jag räcker upp både händer).

Och här kommer Anna-Lenas fina adventsljusstake (läs hela Anna-Lenas blogginlägg genom att klicka HÄR), som hon har målat med Annie Sloan Chalk Paint i färgen White Linen...tror jag:)) (Rätta mig om jag har fel Anna-Lena!):

FÖRE
EFTER
Snacka om skillnad! Vad grön mossan blev helt plötsligt, eller hur. 

Det var allt för ikväll. Imorgon hoppas jag hinna måla om vårt matsalsbord. Återkommer med bilder...snart.

NattiNatti.

2 kommentarer:

Små stunder av lycka sa...

Jag får nog rätta dig där Sarah ;)
Det är faktiskt pure white... ;)
För det är ju sååå stor skillnad, haha!

Kram Anna Lena

Sarah James Larsson sa...

det var 50/50 för pure white kontra white linen. Jag har tur i kärlek istället;)
Kram på dig Anna Lena.