2011-12-26

Downton Abbey - Julavsnittet

*LYCKA*

Missade inte Downton Abbeys Julavsnitt i alla fall utan tittade på avsnittet på engelsk TV på min iPad (gratis download för iPad från en site som heter FilmOn.com ).

Självfallet tänker jag INTE avslöja handlingen, men det var väldigt mysigt (kanske lite mesigt), samtidigt som man fick några cliffhangers inför den kommande säsongen. Som vanligt bjds det på mycket ögongodis när det gäller inredning.

Har förstått att Julavsnittet sänds även på SVT den 30:e december, om du kan hålla dig till dess.

Downton Abbey: Behind the scenes (Pic: ITV)
bild: mirror.co.uk
Nu ska jag laga engelska Julmat. Det blir kalkon för många.

Mellandagskram,

5 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Här har du en som absolut inte kommer missa det avsnittet. Hur ska jag klara mig sen, så tokkär som jag är D.A.? God fortsättning till dig!/Kristina.

Sarah James Larsson sa...

Hej Kristina! Då är vi med i samma klubb:)
God Fortsättning till dig med.
Kram.

Finaste huset sa...

jag gillar också serien! http://finastehuset.blogspot.com/2011/11/om-storleken-har-betydelse.html

Sarah James Larsson sa...

Oj, vilka hus! Vi kunde köpa något av de tillsammans och ha 40 rum var:)
God fortsättning!

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Önskar dig ett gott slut på 2011.
Må så gott kram Maria