2011-10-31

vill du veta en hemlighet?

...det kommer en ny hemsida, med tillhörande webbutik alldeles, alldeles strax. Vi smygstartar denna vecka och jag är inte själv 100% säker vilken dag den kommer då jag reser bort till London imorgon och har lämnat allting i händerna på webfolket med instruktionerna - publicera sidan as soon as possible.

Så nu blir det spännande även för mig.

Skam den "chefen" (dvs. lilla jag) som inte vågar delegera, säger jag bara (och hoppas inte jag får ångra detta nästa vecka. hihi)!

Så nu blir det bort med Storegården som har firat sommar aaaaaalldeles för länge...
Förhandsgranskabye bye gamla hemsida! nu är sommaren definitivt slut
Och här kommer en smygtitt på den nya...
nya startsidan - med bildspel - kommer till din dator inom kort...undrar när???
Nu ska jag packa mina väskor.

Bye for now,






PS. Jag tar gärna emot kommentarer ang. hur nya sidan fungerar. Istället för att finslipa i oändlighet bestämde vi oss för att trycka på startknappen och uppdatera allt eftersom. Det kommer att vara en hel del justeringar framöver och du hjälper oss jättemycket om du säger till om du hittar felaktigheter.

Tack.
Kram.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Kan ju vara ett sätt också att se vad som finns i butiken. För det som säljs i webbshopen kommer väl att kunna köpas i butiken också??

Hej från Lotta

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Gud så spännande... Lycka till! Kram Maria

Sarah James Larsson sa...

Hej Lotta! Kul att du tycker att det ska bli kul - för det tycker jag med!! Vi kommer att ha mycket mindre utbud i webbutiken (speciellt i början - tror vi borjar med bara 8st artiklar eller nåt!!:) men ambitionen är att ha en del av vårt bassortiment där och sedan några nyheter som kommer och går. Framförallt blir det saker som lämpar sig att skickas med post...trasigt porslin blir ingen glad av, eller hur? Allting kommer att finnas i butiken i Alboga. Kram på dig. Ha en fin kväll.

Sarah James Larsson sa...

Maria - tack snälla du. Ha en fin kväll du med. Kram.

Familjen R sa...

ohh vilket fint foto på Gården! Sidan kommer nog bli perfekt! ;)
Kan man möjligtvis köpa Annie Sloak färgen där nu?? hihi
Ha en underbar tripp till London!

Sarah James Larsson sa...

Tack Familjen R. Londonresan vad toppen. Vi fick mycket gjort - framförallt var det underbart att ha sällskap av 16-åringen. Att få umgås med henne i 3 dagar. Supermysigt. Kram på dig.