2011-10-29

storegården måleri

Tidigare idag i Alboga gamla skola....





4 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja nu flödar nog inspirationen hos deltagarna...vad kul att du ordnar med lite kurser...kramis semlan

Sarah James Larsson sa...

Hoppas det Semlan:) Det funkar på mig i alla fall - har till och med drömt om målning i natt.
Ha en fin söndag.

Viktoria sa...

Hej Sarah!
Nu ska du veta att här hemma målas det dörrar...fick liksom stoppa mig nu i kväll. Va fort det går (gillar i massor)Imorgon ska jag lägga på vax på tre dörrar, ska bli spännande att se slutresultatet. Tack för inspirationen i Alboga skola igår!!
Hälsningar
Viktoria

Sarah James Larsson sa...

Hej Viktoria! Roligt att få höra. Visst är det kul när man kan få jobbet gjort medan entusiasmen sitter kvar. När den går över är man redan färdig. Jag är väldigt nyfiken att veta hur dörrarna blev då jag har ett antal hemma + väggpanel (som är ungefär som dörrar, eller hur?) som jag hade tänkt måla med ASCP.
Kram.