2011-09-26

Maria Montazami döper om våra produkter

...fast hon har inte varit här.

Först var det våra tofsar, som för mig är typiska, engelska inredningsprylar - men inte sedan Fru Montazami gjorde intåg i svenska vardagsrummet. Nu heter de tassels - eller hur? Och vi säljer dubbelt så många tofsar, förlåt, tassels nu än vi gjorde innan de blev kända från TV.

Nu misstänker jag det är vår Arganoljas tur att bli omdöpt - till Moroccan oil. Maria visade hur hon lockar sitt hår i kvällens avsnitt av Svenska Hollywood Fruar (ja, jag vet att jag har lovat att jag aldrig skulle se på detta program, men 16-åringen älskar det och jag ser TVn från mitt kontor - så...) och det var just Arganolja hon använde.

Undrar om vi får beställa hem flera flaskor??
Arganolja - som med stor sannolikhet kommer
att döpas om till Moroccan oil, eller Maria olja,
inom kort :)
File:Maria Montazam Göteborg Book Fair 2011c.jpg
Det är hennes fel att vi får döpa om
våra varor - och hon har inte ens varit
hos oss!
Bild: Wikipedia
Här kommer ett You Tube klipp om Moroccan Oil / Arganolja - i fall om du behöver höra det från någon annan (på engelska)...



Wish you a good hair day tomorrow!

Inga kommentarer: