2011-09-04

Annie Sloan hälsar!

Imorse såg jag att Annie Sloan (skaparen av Annie Sloan chalk paint) hade lämnat en hälsning till oss på Facebook...
klicka på bilden för att se större version



Och hon berättade om oss för alla andra Annie Sloan Facebook "gillare":

klicka på bilden för att se större bild















Som du ser så berättar Annie att hon har alltid fått så mycket av sin inspiration för målade möbler från just Sverige. Visst är det roligt att chalk paint har hittat hem då?!!

Du hittar Annies Sloan Chalk Paint på Facebook här:  Annie Sloan på Facebook

När jag klickade omkring där på Annies sida fick jag se denna bild på en fantastisk vacker byrå i min favorit färg, Emperors Silk:
Byrå målad av och bild från: Anne Grace Albritton






















Även denna byrå fick min uppmärksamhet. Den är målad i Paris Grey och Old White. Visst är den elegant? Både byråerna är målade av samma person, som är väldigt duktig på dekorationsmåleri, eller hur?
Byrå målad av och bild från: Anne Grace Albritton














Nu får jag sluta tjattra och dregla över byråer. Ska iväg på mina mässor imorgon och nu får det packas.

Önskar dig en fin söndag!

2 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

Vad roligt att du fått så fina kommentarer. Färgen verkar riktigt suverän! Så smidigt när man kan måla över den så snabbt. Låter ju som en dröm.

Härlig blogg och superfin butik. jättemysigt att hitta hit!

Kram Elin och Emelie

Sarah James Larsson sa...

Tack Fiffiga Systrar!