2011-08-13

Voluspa - nu även i Alboga

Det vankas ny säsong i butiken och det blir många nyheter att berätta om här på bloggen framöver. Det känns så spännande. Hoppas du kommer att hålla med.

Jag börjar här med doftljus, storlek lite större från lyxiga märket Voluspa som vi har tagit hem för första gången - stora ljus i vackra plåtbehållare som brinner upp till 50 timmar och ännu större ljus i eleganta glasbehållare som brinner upp till 100 timmar.



Dofterna vi har tagit hem är:

Crip Champagne
Apricot & Aprilia
Suede Blanc
Pink citron
Muscari

Älskar dem allihopa! Visst är de vackra?! Och de luktar lika gott som de ser ut.


2 kommentarer:

House of Eden Interiör sa...

Åhhhh....Voluspa har ett helt fantastiskt doftkoncept. Nu MÅSTE jag komma ut till Dig!!!! Har många gånger varit i Deras monter på Formex - men alltid (med sorg i hjärtat)konstaterat att det nog tyvärr låg lite i övre prisklassen för att funka i Herrljunga - Kul att Du vågar.
Ps Ett doftljus DOFTAR, inte Luktar :)
Vi ses!
Ha de //Christopher

Sarah James Larsson sa...

Fy, ja! Doftar säger man ju. Silly me. Tack! Jag hade tid över när jag var på modemässan i Köpenhamn med min vänininna häromvecka...och där stod agenten för Voluspa med ett folktomt monter. Där gled jag in och började sniffa. Farligt det där med att ha tid över när man är på mässor, eller hur?! Har haft samma fundering ang. Voluspa/priser, men jag har ett annat, mindre känt märke (ännu dyrare) på gång på doftljus-sidan och känner att Voluspa blir en bra jämförelseprodukt då många känner igen Voluspa. Vi får se om jag nu vågar ta nästa steg och köpa hem även den mindre kända och ännu dyrare andra märke också. Farligt, farligt. Hoppas vi ses snart. Kram.