2011-07-10

Göra om

Vi ska göra om i butiken. Dels för att få plats med alla nyheter, dels för att vi ska möblera om efter det att klädrummet blir ledigt - men mest därför att jag har så många idéer som jag längtar efter att förverkliga.

Så framöver blir det en hel del före- och efterbilder här på bloggen. Håll utkik.
Jag börjar starkt med en efterbild
- och så saknas förebilden, tyvärr.
Suck.
Så här ser det ut hos oss när man kommer in i butiken från och med igår i alla fall. Tanken är att detta skåp ska blir det nya hemmet för vårt porslin från engelska Burleigh när vi får en nyleverans om ungefär 2 månader.
Det kommer att bli super fint.

2 kommentarer:

underbarahem sa...

Väntar med spänning på bilder...
Birgitta :-)

Sarah James Larsson sa...

och jag väntar med spänning att få hem alla delar jag behöver för att kunna översätta mina tankar till rum Birgitta:)