2011-05-17

Vill du vara med?

Hej!

Ville du vara med på vår temakväll, Vilda Skafferiet den 26:e maj, men har missat att anmäla dig tidigare?

Nu är det så att vi hade egentligen fullt med anmälningar, men nu fick vi avanmälan från 2 + 2 personer som inte kan komma av lite olika skäl. Detta betyder att det blir 4st platser lediga denna kväll, så här i sista stunden. Vill du ha någon eller några av dessa platser - kontakta mig så fort du kan.

Du kan skicka anmälan med email genom att klicka på knappen "skicka email till  mig" som står i högersplalten lite längre ner på denna sida, eller så går det bra att skicka SMS till: 070 969 7202
Skriv gärna namn, hur många ni är och om ni behöver specialkost. Jag svarar jag fort jag kan för att bekräfta att vi har tagit emot din anmälan och om du har lyckats få de sista platserna.

Kanske ses vi den 26:e!

Klicka på bilden för att få framme större version

Inga kommentarer: