2011-05-07

Hair

Är man född på 60-talet känns det inte naturligt att ta idolbilder på sig själv. Som tur är har jag en dotter född på 90-talet. För henne är det helt naturligt att ta egobilder; det gör man varje dag, bl a med mobilen, när man är född på 90-talet.

Så jag fick hjälp av en expert för att ta en hårig bild på mig själv (se föregående inlägg).
Efter frisörbesöket
- fast jag ser på bilden att jag har fått en konstig "bula" på en lock, längst upp på höger sidan.
Det hade inte 90-talisten accepterat.
Själv är jag bara nöjd att jag fick till en bild där jag inte ser generad ut.
Bild: Mathilda
Här fick 90-talisten till en bild som hon tog på oss både två, med kamera i vänsterhand, men notera att man inte ser kameran. Vet inte om man kallar detta för talang, men det hade inte jag klarat av.
Bild: Mathilda
Jag återkommer inom kort med återrapportering från vår temakväll om fötter, i torsdags, samt Annelies tips om hur du gör dina fötter lyckliga (och fina).

Kramkram.

3 kommentarer:

Davida sa...

Åh det är hur snyggt som helst Sarah!

Sarah James Larsson sa...

Tack Davida - men det krävs ganska mycket jobb att råda bot på Britney-looken. Ine bara att tvätta och låta bli, som jag hoppades.

House of Eden Interiör sa...

Rapunzel, Rapunzel släpp ner Ditt långa hår...........
Eller kanske Guldlock, bakom disken står, med ljuva lockar i sitt hår......
Ha det gott!
Vi ses
//Christopher