2011-05-11

Bilder från butiken

Idag har vi konkat möbler upp och ner. Det känns i axlarna nu ikväll (gnäll,gnäll), men fint blev det, tycker jag. Framförallt fick alla nyheter plats. Det är så roligt när vi har ändrat om - som att komma till en ny arbetsplats - inte riktigt, men nästan.

Nu tänkte jag lägga in bilderna på vår hemsida men det kommer några här också, såklart...








Imorgon ska jag luncha med Urban Bäckström. Tidigare var han bl a chef för Riksbanken och nu är han bl a VD för Svenskt Näringsliv. Visst låter det imponerande?! 

...Sanning med modifikation - det blir jag, Urban och säkert 200 personer till då det är en lunch ordnad av Svenskt Näringsliv i Ulricehamn, men jag tror det kommer att bli både intressant och nyttigt i alla fall.

Läser du tidningen NLT förresten (Nya Lidköpings Tidning)? Har du sett reportaget om Storegården som kom ut häromdagen? Jag har hört att det blev jättebra men har inte sett det själv. Säg gärna till om du har läst det! Jag är såååå nyfiken.

Ja, det får räka för idag. 
Nattinatti!

4 kommentarer:

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Så mycket FINT :) Härlig inspiration. ha en god dag från Maria

Sarah James Larsson sa...

Tack Maria! Ha en god dag du med.

underbarahem sa...

Det ser jättefint ut, kånkandet med möbler lönade sig.
Kram Birgitta

Sarah James Larsson sa...

Tack snälla Birgitta!