2011-04-04

Ny temakväll: möt sommaren barfota - den 5:e maj


Nu när vi på Storegården har börjat kalla oss (lite kaxigt) för "lifestyle" butik har jag funderat på olika saker vi kan hitta på för att göra livet (livsstilen) lite skönare för våra vänner. Jag utgår alltid från mig själv och det jag grubblar på och så hoppas jag att det är fler som känner igen sig i samma grubbleri. Nyligen började jag tänka på det här... 

Efter vintermånaderna, ner stoppade och osynliga i tunga kängor, har många fötter blivit, hur ska jag uttrycka det (?)...lite instängda och tråkiga. Stämmer detta även för dig? Tänkte väl det (stämmer för mig också).

Och nu närmar sig de nakna fötternas högtid - sommaren. Fosingarna ska fram och visas upp, i höga klackar, avslöjande sandaler, flipflops och allt som det heter.

Hur gör vi nu då? Jo, vi anmäler oss till en temaafton på Storegården den 5:e maj... 
klicka på bilden för att se större version
Du kan anmäla dig till: sarah@storegardencountryliving.com

eller skicka SMS till: 070 969 7202
Skriv namn, telefonnummer (gärna mobil) antal personer anmälan gäller och ev. specialkost som behövs.
Vi återkommer inom kort för att bekräfta om du har fått plats (eller inte).


Platserna till vår temakväll i april tog slut på 32 timmar (!!) så det är bra om du kan höra av dig så fort som möjligt för att få en chans att vara med då antalet platser är begränsat.Publicera inlägg


Det var allt för idag - kom.
Kram - klart slut.

2 kommentarer:

Bland Mossa och tegelsten sa...

Hej Sarah!
Vad roliga saker du hittar på! =)
Kul, lite annorlunda och så trevligt!! Önskar du, din butik och roliga evenemangen fanns närmare :)...
Hoppas du har det bra!
Kram Therese

Sarah James Larsson sa...

Hej Therese! Ambitionen är att vi ska berätta om hur kvällarna blir här på bloggen - så att man kan nästan delta på avstånd. Vi får se hur det blir. Kul att du gillar idéen med våra evenemang.
Sköt om dig vännen.
Kram Sarah