2011-04-13

En kvinnas arbete...

Häromdagen fick jag jättefina före- och efter bilder på ett dekorationsprojekt hemma hos en av Storegårdens väninnor.

Jag blev så glad att få se dessa bilder. Kände med en gång hur det fick mig att känna lust att själv tar tag i någon av alla "vill göra snart" saker som jag har på min egna mentala att-göra-lista. För visst blir man inspirerad och motiverad av att få se hur andra har tagit tag i projekt?

Sedan kom jag på att vi kanske kunde sprida motivationslusten vidare om jag fick lov att visa bilderna här...så jag frågade...och svaret blev "ja". *Lycka*
Så här kommer ett före och två efter bilder på duktiga Ys hall-förvandling.
Se, njut och inspireras.
Själv tänker jag ta itu med den stora vårstädningen av vårt båthus i helgen när jag har peppats av att se Ys insats...nu jäkla!

FÖRE
EFTER
EFTER
Grattis till ett fint arbete Y. Jag förstår att skåpet var inget litet målararbete du - men så himla bra det blev. Ett underbart skåp. Vilken fröjd det måste vara att kliva in i denna härliga hall.

Kram,
Sarah

PS. Den snygga tapeten Y har valt, samt tyget på prynadskudden som ligger i fåtöljen kommer från Sanderson.

3 kommentarer:

underbarahem sa...

Det blev jätte snyggt, Har två rum som jag måste ta tag i...
Mvh Birgitta

Sarah James Larsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sarah James Larsson sa...

Visst blir man peppad av att få se andras arbete Birgitta! Speciellt när det blir så bra.
- önsaker dig en underbar helg.