2011-04-21

Drömmen om ett eget dressingroom

Ett litet bod kan ge upphov till mycket fantasi. Igår beställde jag en leksakstält, som ser ut som en liten stuga, till min systerdotter i födelsedagspresent...och samtidigt fick jag inspiration för att "leka" i vår egna stuga i caféträdgården.

Är det inte varje flickaas dröm att ha ett eget dressing room?

Under påskhelgen (lördag & söndag) kan du komma och titta in i dressingroomet som vi har skapat...bilderna här visar hur det ser ut nu, när det är NÄSTAN klart...


Dottern sa: mamma, jag kan tänka mig bo här inne
Visst blev det mysigt?



känns som hemma
ett eget dressingroom...det är en härlig liten dröm det
Önskar dig en finfin kväll.
P.S. Jag har frisörtid nästa vecka...bara så du vet.

6 kommentarer:

Bland Mossa och tegelsten sa...

Sarah...sååå fint!!
Vilket sött ställe du skapat, vackert :)
NU har jag hittat min hallmöbel ;)
VILKEN FIN klädstång!!! VILL HA!!!
Hm...blir ngt att fundera på...
Är det ngt som går att beställa..och som inte tar slut...:)
Önskar dig en fin och härlig Påsk!
Många kramar Therese

Sarah James Larsson sa...

Glad Påsk Therese!
Kul att du gilla vårt påskprojekt i trädgården.
Klädstången kommer jag beställa flera av inom kort. Det är bara att säga till så skriver jag upp 1st till dig med.
Önskar dig en fortsatt härlig helg i solen.
Kram.

Galtholmen sa...

Så kul... nästan som ett påskägg för oss vuxna kvinnor:))) Blev kanon. Märker att det händer en massa saker borta hos dig Sarah - det blir inte så mycket tid över att kika in. Men kommer en kväll nu snart när det var dags för "fotvård":)
Kram Ulrika

Davida sa...

Ja alltså den klädstången.. Jag måste övertyga en förälder om att jag behöver den! Eftersom jag fått ge bort en garderob till min sambo måste jag nu hänga kläder på en gardinstång som jag har över sovrumsdörren (där det egentligen var menat att det skulle hänga ett fint överkast sådär käckt som du haft hos dig..) Förstår du hur omständigt det är att dansa limbo under ett sjok med kläder varje kväll? Jag tycker den vanliga dealen låter utmärkt. OCH jag tror det vore fantastiskt roligt om Magnus hade på sig ett nattlinne! Monty Python humor på hög nivå!

Sarah James Larsson sa...

Hej Ulrika! Jag känner igen det där med att inte hinna komma ifårn sitt eget ställe för att kika in hos andra...man får heja på på avstånd. Det ska bli roligt att ses på fotkvällen. Kram, Sarah

Sarah James Larsson sa...

Davida, visst är klädstången ganska mycket dig?! Jag beställer igen först om ett par veckor så du får lite tid att förhandla hemma:) Ha det bra nu - sköt om dig. Kram.