2011-03-24

Nytt, nytt, nytt överallt

Några bilder som visar en del av alla nyheter i butiken (ja, jag vet att jag lovade för längesedan, men bättre sent än aldrig, eller hur!? = mycket dålig ursäkt)
ljust porslin
ditto
älskar dessa vaser
tapeten i bakgrunden kommer från Lewis & Woods = <3
visst är jag duktig som har lärt mig alla fjortisarna favvotecken <3
chesterfieldsoffan är aldrig fel
ljust - på franska
ditto
Bysten - visst är den vacker
(ps. den kostar 399:- vet att jag kommer att få frågor om priset så fort jag publicerar detta inlägg, men nu har du svaret direkt istället)
Dessa små "Paris"-kuber har jag väntat på i nästan ett halvår. Vet att det är bara det tjocka glaset som får bilden att se så magisk ut, men jag blir glad av effekten varje gång jag ser på dem.
Pariskuben sett från en vinkel. Magiskt *glad*
Hör upp! Trappkorgarna har återintagit sina platser i trappan. De har varit slut på lagret i England såååå länge, men nu, lagom till våren, har de kommit. Det är så många som har frågat efter dem. Jag kan lika väl säga priset på dessa också (du kanske undrar annars:)) = 225:-/st
Have a lovely evening.

7 kommentarer:

Line sa...

Lovely, lovely Kram <3 !

NataljaOblonskaja sa...

Så mycket snyggt, blir så sugen på något nytt till hemmet :)
Ha en härlig dag!
Camilla

NataljaOblonskaja sa...

Så mycket snyggt, blir så sugen på något nytt till hemmet :)
Ha en härlig dag!
Camilla

Sarah James Larsson sa...

Allting är lovely flickor, eller hur?!

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Wow va mycket snyggt. Trappkorgarna är kul tycker jag....I like :)
Tittar också in och önskar dig en underbar helg :) Kramar Maria

underbarahem sa...

Så mycket fina grejer, det är nog dax att ta en tur till Store Gården, det var ett tag sedan.
Ha det bra!
Birgitta:-)

Sarah James Larsson sa...

Vi väntar på dig Birgitta!