2011-02-22

Jättepaket

- Välkommen hem Sarah.
- Men, tack så mycket, Sarah.
- Varsågod.

Jag har kommit hem alltså. Från det stora landet i väster. Det var roligt att vara där, men om jag nu är ärlig, så tycker jag att det är rätt skönt att komma därifrån. New York är stor och mycket. Hela tiden. Ingen "OFF" knapp liksom. I Alboga bestämmer jag när jag vill trycka på "OFF" knappen och tydligen så behöver jag det.  Visste jag inte ens att det fanns en "OFF" knapp här i Alboga, men tydligen finns det en. Och allt detta insåg jag i New York. Så underligt att man behöver åka bort för att kunna se saker som ligger nära en, i det rätta ljuset.

Har du också fått insikt i saker hemma när du har varit borta någonstans? Misstänker att fenomenet inte är ovanlig och jag inte är ensam om att har upplevt det.

Och nu till jättepaketet.

Det väntade på mig när jag kom hem. Blockerade halva hallen i groventrén.

Och inuti låg det...

Stövlar från Ilse Jacobsen
Så nu får de svarta stövlarna samsas om plats i klädrummet med sina vita syskon, som kom redan för några veckor sedan.

Flera, fina vårnyheter har också kommit från Ilse...
Klänning från Ilse Jacobsen, med axelband 1.349:- 
Klänning från Ilse Jacobsen, kortarm 1.495:-
Klänningarna når ner till strax över knäet på mig och passar därför även som tunika, tillsammans med jeans...och så här års en mjuk kofta...men snart med ett par snygga ballerina skor och tights (eller bara ben! Kan du tänka dig det? Bara ben! Vad jag längtar).

Vi har även fått en bamse leverans med fina heminredningsdetaljer från Frankrike. Återkommer med bilder inom kort.

Ha det...

2 kommentarer:

Bland Mossa och tegelsten sa...

Välkommen hem till lugnet...lite lugnare än i New York ;)
Vilken trevlig överraskning som väntade dig!
Fiiiina klänningar som kommit, såg mig i....båda faktiskt ;)
Ha en fin vecka Sarah och godnatt säger jag.
Kram Therese

Sarah James Larsson sa...

Oj, är det klockan?! Godnatt du med Therese.