2011-01-31

Take me there - NOW!

Jag som har bara klagat om snö hela vintern (och gör det fortfarande) har hittat ett väldigt, väldigt snöigt stället jag skulle vilja åka till, precis NU. Kan inte Jultomten hämta mig eller nåt?

Missa inte filmen som kommer precis när man landar på hemsidan (ha ljudet på - ljudet, ja, det är just det som förstarker effekten så himla väl. Så väl, in fact, att det får mig att vilja åka till snön. Ofattbart effektivt): White Pod
 
 
 
Samtliga bilder: whitepod.com
Vem vill hänga med? Vi bokar hela lägret.

4 kommentarer:

Bollan sa...

haha sååå coola! Ju tänkte slänga ut ett tips kolla in min nya blogg har en liten tävling där :-)

Kramizzar

Bland Mossa och tegelsten sa...

Wow, vilket ställe! Jag hänger med ;)
Ha en fin solig (är det här) dag!
Kramar Therese

Sarah James Larsson sa...

Bollan: så fint du har gjort på din nya blogg. Grattis.
Therese: Jag samlar namn o vi får göra en gruppresa. Undrar vem vi kan hitta som vill betala det hela?!

Bland Mossa och tegelsten sa...

Ville bara säga trevlig helg!
Kram Therese