2011-01-17

Sneak peek - på en ny modekollektion från Belgien

Här kommer några bilder på vår-/sommarkollektionen från ett helt nytt belgiskt märke Myrine & Me. Kollektionen blev en stor succé på mässorna i Europa när den visades för första gången - och jag blev en av de många nya fansen.





Samtliga bilder från Myrine & Me
Färgerna vi har valt heter nude, bluegrey, white och taupe. De är supersmickrande toner.

Jag återkommer här när vi får leveransen.

Vill du se flera bilder från kollektionen kan du besöka Myrine & Mes hemsida här: Myrine & Me
Välj språk och klicka sedan på "collection" (om du har valt engelska).

2 kommentarer:

Line sa...

I looove it!!! OMG hoppas jag har råd, vill ha allt =) dessutom behöver(vill) jag uppdatera min garderob efter min graviditet....ohhh. SÅ FINT!

Sarah James Larsson sa...

Vad glad jag blir Line - att du tycker så mycket om kollektionen.

Det är ganska pirrigt när jag håller på med klädinköp. Jag vill hitta nya märken, eller åtminstone märken som inte finns överallt i Sverige idag. Jag vill det så att det ska vara spännande att komma till oss.

Emellanåt känner jag mig lite nervös i fall om jag träffar fel. Att få höra din entusiasm gör mig därför extra lycklig! Sedan vet jag att du är butik-proffs, så det blir en extra uppmuntran för mig.

Du gjorde min dag! Tack. Sköt om dig Line. Vi ses.