2010-10-14

Veckans Margaret (vecka 41)

Whoooaaa! Vilken mode-morgon.

Idag var Margaret på hugget. Ingen tjafs. Bara köra. Hon bestämde allt - fast på ett bra sätt. Vi blev inte rädda som förra veckan.

Dagens outfit. Hon tvekade inte:

Tunika i bomull/bambutyg som är dessutom rättvisemärkt och ekologisk (färg: Lavendel). Pris: 499:- Scarf (från London) i vintage stil 199:-
Jag fick vara med på bild
- fotografen får väl visa sig någon gång för hel*ete! (Men Margaret då! Det är nog adrenalinet. Vilket tempo hon har!)

Fotografen bär samma tunika fast i färgen Grå (499:-) Långkofta i mellangrå från Line of Oslo. Jeans och stövlar  - privat (och så gamla att jag inte kommer ihåg var jag har köpt dem, annars hade jag gärna skrivit till:))
Och just när vi trodde att hon hade presterat färdigt bjöd Margaret oss på en färgsprakande modevisning...
- Här, nu Nina. Vänster-höger-vänster-höger. Tempo. Tempo. Håll mig rakare. Rätt! Så där ska vi visar dem!! Bravo. Kolla på mig bara!!!

Tempo-Tempo. Margaret är på hugget. Tunika (Lavendel) och scarf (vintage stil) enligt föregående bilder. Ben lånade av Nina. 
Ja, jag säger det igen - Whoooaaa! Vilken mode-morgon.

Inga kommentarer: