2010-10-25

Lagerrensning på Storegården - lördag den 30:e oktober

För första gången i världshistoria har vi rea på Storegården! (Vissa har hybris idag tydligen...världshistoria, minsann... Javisst:)) Det känns jättestort (och lite pirrigt).

Har du vägen förbi i helgen är du hjärtligt välkommen (dubbelklicka bilden för att se större format).


Tydligen ska det bli skapligt väder på lördag men i vilket fall som helst så finns det tak över huvudet, då vi ska hålla till i gamla maskinhallen (mittemot vår parkering), men visst hade det varit roligt med lite sol också - ungefär som idag * hoppas*

Vi behöver verkligen göra plats på vårt lager. Redan imorgon får vi nya varor från inte mindre än elva stycken brittiska leverantörer, på torsdag/fredag kommer det flera pall från Frankrike och i början av nästa veckan rullar det in ännu fler fina saker från bl a Irland. Så kom och gör några riktiga kap på lördag och hjälp oss rensa ordentligt!

Ha en härlig vecka.

6 kommentarer:

Man tänker sitt: /Tove sa...

Ja det skulle man ju vilja gå på om man bodde i rätt ände av landet.

Men ni får INTE rea bort mina hundkuddar! Jag har MAILAT ang. hundkuddarna och beställning! Kolla mailen! OBS OBS!

Sarah James Larsson sa...

Hej Tove! Jag har sett din beställning - lovar att jag ska kontakta dig senare idag (har bara lite datastrul som jag måste fixa först):)Tänk så lämpligt datastrul alltid lyckas dyka upp. Som om en liten data-gubbe sitter där och väntar...
- ja, där har hon fullt upp! Kom igen då pojkar. Nu strejkar vi. Vad kul det är när hon blir högröd i ansikte, hoppar upp och ner och skrika fula ord på engelska.
...jag ska bara ta-det-lugnt-inte slänga-datorn-genom-fönstret!! Jag hör av mig om en stund. Kram.

Bollan sa...

E du galen!! Längtar tok mycket nu! åhh jag och mor min kommer definitivt!! Åhh så skoj de ska bli!

Sarah James Larsson sa...

Hej Bollan. Jag hoppas det ska bli skoj...men just nu känns dets mest pirrigt. Vi har aldrig tidigare haft någon rea/utförsäljning. Hur ska det bli, hur ska det bli? Hoppas du och mamsen får göra några riktigt bra fynd på lördag då! Ses.

Galtholmen sa...

Ja nu fick du ju verkligen väckt ha-lusten hos mig...:) Och jag som inte är hemma överhuvudtaget på lördag *gråt, gråt*.
Wish you luck anyway... hoppas att jag ska få lite tid över o komma o kolla in nyheter o annat inom kort.
STOR kram
Ulrika

Sarah James Larsson sa...

Hej Ulrika! Tack för lyckoönskningarna. Mor din kom förbi här för ett par veckor sedan. Det var verligen härligt att få träffa henne. (fast jag saknade dig så klart!) Kan inte vi träffas och fika någon dag framöver? Det var så länge sedan vi sågs. Jag har lättast måndagar och tisdagar...säg gärna en dag som skulle passa dig...Vi hörs? Kram.