2010-10-18

Hur gick det sedan?

Idag fick jag bilder från Turismensdagsmiddagen som vi var med på för ett par veckor sedan. Vi nominerades i kategorin Sjuhärads Bästa Värd.

Så här glada såg vi ut med vinnardiplomet...
Från vänster - Elin, Nina och jag med vinnardiplomet...
Bild: Marie Arturén
...som vi hade lånat från(brottat ifrån, rättare sagt) vår bordsgranne som driver Börshults Gård. Vi har aldrig varit på Börshults Gård, men förstår att de är mycket, mycket värdiga vinnare. Bland annat framförde de ett tacktal som slog det mesta. Vilket engagemang. Och väldigt, väldigt roligt var det också.

Närbild på diplomet avslöjar sanningen. Grattis Börshult Gård!!

Var jag ledsen att inte vi vann?

Jag ser väl inte så besviken ut, eller? Kanske var det den goda panacottan som jag hade precis svept ner som blev ett välfungerande plåster på såret.
Bild: Marie Arturén
Nej, det verkar inte så.

På följande länkar hittar du till vinnaren av värdskapspriset: Börshult Gård
Och här kommer du till "grannen" Marie Arturéns verksamhet, några kilometer bort från Storegården, i byn, Grovare. Marie var bussig och tog några bild på oss då min Iphone strejkade. Tack Marie!  Grovare Lamm och Handel.

Inga kommentarer: