2010-10-13

Fina!

Måste visa någon vilka snygga kort jag har beställt idag.

Ingen verkar det minsta intresserade här hemma, men jag kom på att du är här ibland - och DU brukar tycka att det är roligt med fina saker!

Dessutom kan du inte, till skillnad från familjen, undvika detta, om man säger så. De kan springa ifrån mig ropandes "nej, nej, inte mera fina saker. Vi orkar inte med mera fina saker" medan du redan är här nu och tvingas se dessa bilder om du vill eller ej.

Ha, ha! Tortyr med fina saker. U-landsproblem.










Ännu fler fina beställde jag faktiskt, men nu avslutar vi tortyren för ikväll tycker jag.

Återkommer imorgon med senaste nytt från Klädkammaren. Får se om fröken Margaret är på bättre humör än förra veckan  (är lite nervös inför detta).

Kramkram.


4 kommentarer:

pyssellisa sa...

Åh vilka fantastiska kort!

Sarah James Larsson sa...

visst är de det Pyssellisa.

Marias Hörna sa...

Ååå vad mysiga kort. Gillar skarpt dom här. Alltid användbara fr. Maria Hörna

Sarah James Larsson sa...

kul att de får godkänt av dig mig Maria! Ha en härlig söndag.