2010-09-08

Nina som bloggar !





Bilder : Ovan ifrån Storegården

Ville bara ta tillfället och presentera mig själv. Kanske vi har alleredan träffats i butiken eller i kafét  så då vet ni vem jag är. Mitt namn är Nina. Bor i Eriksberg med min familj. 2 barn och en make ! Vi har katter höns och en stycke hund som lystrar tíll namnet Frasse. 
Älskar verkligen inredning. Kan inte riktigt placera mig i något fack men om nu tvingar mig så är jag väldigt förtjust industrilokalkänsla just nu.... Råa ytor blandat hej vilt med olika material gärna metall och betong. 
Om jag fick bara ge er ett tips gällande inredning  - våga färger !  Bryt av med någon härlig accentfärg! Man mår bra av färger! Nya soffkuddar kan förändra ett helt rum !  
 Höstens nyheter har börjat trilla in i butiken . Vi har fått härliga nya doftljus (som ni kan se på bild ovan.) Min personliga favorit är Vintage Iris !

Och förresten har ni att Designers Guild har designat överdrag till soffan/fåtöljen för Bemz.?
Bild: Bemz
Men jag själv är förälskad i Lisa Bengtssons överdrag !
Man kan ju inte annat än att bli kär eller ? Svulstigt är ordet jag söker tror jag !
Bild : Bemz Lisa Bengtsson

Här är jag ! Nina i allsköns prakt !

4 kommentarer:

Sarah James Larsson sa...

Heja Nina!!!

Strandkullen sa...

butiken är ju bara sååå mysig. Jag åker dit när jag får tillfälle och njuter en stund både av all inredning och god fika!!! kramis semlan

Madeleine Bengtsson sa...

Yeah, Nina!!

Nina sa...

Sarah: hej hej

Strandkullan: Härligt - vi ses säkert snart då :=D

Madeleine: Om det är du Maddälän - så yeah på dig också ;=D