2010-09-19

Möt Margaret (meet Margaret)

Margaret, här med Nina och Marion


Margaret, här med Marion och jag (ursäkta den suddiga bilden!)


Margaret är vår supermodell och kommer att visa upp olika outfits framöver.


Här övan ser du Margaret poserande, elegant-nonchalant, utanför vår provhytt. Idag har hon valt en chic liten klänning/tunnika i vinrött, med fina virkade/spets detaljer och vida, tunna armar, från engelska Darling (799:-) tillsammans med en scarf i grått med spets, småblommiga delar samt toffsar, som vi har tagit hem från Ireland (229:-).

Och här kommer några bilder från vår nya klädavdelning.




Det är så roligt med en klädavdelning, men jag måste erkänna att det fortfarande känns lite konstigt att komma in i klädrummet. Det har blivit lite "coolt" där inne, med de mullvadsfärgade väggarna, säckiga gardinerna och dämpade loungemusiken. Vi har aldrig tidigare varit framme och nosat så mycket på just området "coolt" på Storegården. Vågar jag tillägga att jag har under helgen fått höra från en av våra besökare (- och det var en Göteborgare, dvs. storstadstyp, dessutom -) att hon tyckte att klädkammaren är sofistikerad???!!!!! Vet inte ens hur man bokstavera sofistikerad om jag är ärlig - är det rätt??

Är sofistikerad bra?
Det låter bra.
Hoppas det är bra.

Sofistikerade godnatthälsningar från Storegården (blir det två kindpussar där också då?? - mwa-mwa!)
Sarah.

PS. Kom på att det kanske kunde uppfattas som om jag menar någonting negativt med uttycket - storstadstyp - och det var definitivt inte meningen. Har själv varit storstadstyp (bl a London) och tycker att jag var precis lika underbar och älskvärd då som jag är nu :)))

Inga kommentarer: