2010-09-15

Let´s do this

Ja, det har hänt att jag har sett en och annan avsnitt av Dr. Phil (han säger alltid: Let´s do this, i början av programmet).

Som du kanske anar från min skojiga titel, så har vi bestämt oss att öppna vår klädavdelning denna vecka (uteblivna leveranser till trots!).

Det känns såååååååå spännande, tycker jag. Hoppas du kommer att hålla med.

Godnattkram,
Sarah


Yes, I admit that I have seen an episode or two of Dr. Phil.

As you may have worked out, from the chirpy title, we have decided to launch our womenswear department this week (despite more missing deliveries today!).

It feels soooo exciting. Hope you´ll agree.

Goodnight-sleep-tight-hugs,
Sarah.

2 kommentarer:

Vita ljuva tankar sa...

Ohhh är det vackra kläder på gång. Då kommer det några tjötiga Boråsare snart igen ;) Såg att jag, min son och mamma var med på kort från den mysiga lavendeldagen, kul :)

Ses säkert snart!

Linda

Sarah James Larsson sa...

Hej Linda. Vi gillar tjötiga Boråsare!! Du är så välkommen hit. Ha en trevlig helg.