2010-05-03

Jag söker en mamma!!

Jag behöver din hjälp med ett brådskande ärrende. Känner du igen dockan på bilden?


I helgen, när vi stängde butiken, hittade jag denna söta, lilla flickedocka, varsamt nerbäddad i en av sängarna i butiken.

Någonstans i Sverige finns det förmodligen en väldigt ledsen liten tjej som saknar sin docka, så nu behöver jag hjälp för att försöka hitta dockans familj.

Känner du till någon med barn som besökte oss den gångna helgen? Känner du igen dockan kanske och undrar om det kan vara dina vänner och bekanta det rör sig om? Är du som läser detta blogginlägg mamma till dockans ägare (så underbart det hade varit!)?

Hör gärna av dig till mig i så fall med tips och/eller skicka gärna denna fråga vidare till andra som du tror kan har varit här på Storegården i helgen.

Med din hjälp kan vi kanske göra en liten flicka och hennes docka glada igen.

5 kommentarer:

Cornelias hemligheter sa...

Jag har tyvärr ingen kännedom om vem mamman till denna lilla docka är!

Vad gulligt av dig att söka henne(nåväl, kan ju vara en han också för den delen) på detta vis!

Dockan har det garanterat bra hos dig/er, tills den eftersökta föräldern återfinns!

//Kram Connie

Sarah James Larsson sa...

Tyvärr har jag inte fått någon napp Connie. Jag funderar över om jag ska fråga på Facebook också. Någon måste ha kontakt med familjen. Kommer ihåg när jag lämnade kvar min nalle hos en släkting bara en enda natt. Jag var bara så ledsen.

Målargården sa...

Hej Sarah! Oj, så länge sedan vi hörts. Så blir det i bland när livet bara är lite för mycket måsten, tråkigheter och dålig ork. Nu är det ändå vår och förhoppningsvis så kommer den spirande känslan tillbaka. Nå ja, våren är nyckfull, här möttes vi av "värsta" fjällvyn när vi öppnade våra blå imorse.Bergen klädda i vitt....igen =O(. Ha en härlig vecka. Kram på dig!/ Eva-Mari

Sarah James Larsson sa...

Fy Eva-Mari. Vita berg är vackra men inte i Sverige, i maj månad. Skicka dig varma, varma hälsningar för att smälta snön.

House of Eden Interiör sa...

Hej Sarah.
Förstår inte varför jag lyckades få med 2 st kommentarer sist???
-men så får det bli 2 kramar då!!
Dubbelt så mysigt.

Ops! Har Du också en "upphittad" docka i butiken - varning! varning!
så kallade butiksdockor innehåller webbkameror och används för spionage!!!
Best W.
//007-med rätt att inreda
(Christopher)