2010-05-20

Blogginlägg om oss hos Grändhuset

LB. på bloggen Grändhuset skrev om sitt besök hos oss häromdagen. Grändhuset är en stilig blogg med många, härliga bilder (vi gillar det extra mycket när det är många bilder) och ord som tar en ganska stilren, poetisk ton. Mysigt.

Tack LB för att du ville skriva om oss (och för att du skrev så snälla saker!).

Om du är nyfiken kan själv läsa inlägget om oss här: Grändhuset

Bild: grändhuset.blogg.se

Jag återkommer senare med några bilder på allt det nya som har levererats hit denna vecka...men just nu har vi fullt upp med att packa upp och ta fram allting. Inom kort, inom kort (har du sett sådana här löften hoppa från min tangentbord förut? Utan att bilderna någonsin dyker upp? Näääää, det kan inte vara sant). Jag ska försöka. Lova. Problemet är bara att ibland, när jag väl hinner ta fram kameran har allting nästan tagit slut igen. Jag sätter fart.
Publicera inlägg
Ha en härlig afton.

Inga kommentarer: